Colata és aquell lloc on tornem cada any, en Montaverner, al bell mig de la Vall d'Albaida.
Però aquesta Colata virtual, aquest bloc, vol ser una visió de les coses des d'un altre punt de mira: perifèric, personal i escèptic.
Avant! Esteu convidats.

dilluns, 8 de setembre del 2008

Sorpreses en les visites a Colata


No fa massa temps, en canviar un poc la imatge d’aquest bloc, vaig afegir davall del tot el Colata’s Map, de Maploco, una funcionalitat que et serveix per conéixer l’origen dels colaters virtuals, d’aquells que visiteu el lloc amb certa assiduïtat, o esporàdicament.
Sé que el sistema no és perfecte, però pot donar-te una certa idea d’aquells muntavernins i muntavernines que recorren el món, o d’aquells altres amics i coneguts que, de tant en tant, ens fullegen.
Els dos primers visitants (o “visitantes”) procedien de Suïssa i d’Anglaterra. “Doncs sí que estem bons!” vaig pensar un xic escèptic. Cavil•lant cavil•lant vaig caure en el compte que sí, que segurament els coneixia, i que de tant lluny se’n recorden del poble és d’agrair.
Després, encuriosit, també he assistit a periòdiques visites de colaters de Califòrnia, de Roma o fins i tot d’Austràlia. Sempre he pensat que darrere aquest anonimat llunyà hi ha màquines que rastregen la xarxa.
La major part de les visites són ben properes, i quasi que puc veure-vos les cares, almenys les intuïsc. És una coïssor infantil revivificant, que m’esperona a fer les coses millor, si pot ser. I a vosaltres, en el meu lloc, la curiositat us deixaria viure?
Hi ha un bon grapat de visitants que es connecten des de València: supose que entre els estudiants del poble està el secret. Després en sou assidus alguns i algunes internautes de Paterna, d’Oliva, de Gandia, d’Albaida, de Villena, d’Alacant, de Madrid, d’Asp, de Mallorca, d’Eivissa... Però us he de confessar que tinc la mosca al nas perquè l’anònim o anònima visitant que es connecta des de La Rinconada, al costat de Sevilla, es connecta quasi infal•liblement cada dia! I visc en un ai, vaja.
Només vos he de dir, anònims colaters i colateres, que “Moltes gràcies!”
En la xarxa ens llegim.

1 comentari:

DE TOT UN POQUET ha dit...

Com que tinc la connexió a pedals... entre i llig quan m'ho deixa fer... Ahir se'm va tallar quatre vegades en hora i mitja... Per tant, si alguna vegada no et llig és que m'és impossible...
Ah, i açò dels blocs té una repercusió insospitosa...