Colata és aquell lloc on tornem cada any, en Montaverner, al bell mig de la Vall d'Albaida.
Però aquesta Colata virtual, aquest bloc, vol ser una visió de les coses des d'un altre punt de mira: perifèric, personal i escèptic.
Avant! Esteu convidats.

dissabte, 22 de gener del 2011

Construcció, destrucció...reconstrucció











No vull fer publicitat encoberta.
Ja feia temps que ho veia i no m'ho creia. Al polígon industrial d'Albal, a una de les naus certament deteriorades, van començar a pintar la frontera amb el nom de l'empresa: "Destruccions valencianes". Redell!, com que ho vaig veure enjornet, de bon matí, entre dues claroretes, primer m'ho vaig prendre com un miratge, com una al·lucinació lleganyosa amb influència radiofònica matinera.
Durant mesos i mesos no hi veia massa activitat, fins que des de fa unes setmanes, no només han retolat la paret lateral de la nau, més gran i visible per a tots els potencials clients, sinó que ara sempre veig al davant cotxes, furgones i fins i tot camions aparcats. El negoci rutlla.
Dic jo si, amb la proximitat de les eleccions municipals i sobretot autonòmiques, ha crescut imperiosament la necessitat de desfer-se de documentació compromesa, abans que la Wikileaks valenciana destape l'androna.
De tota manera, tal i com estan les coses, per a construir una cosa nova i digna cal destruir-ne l'anterior: "Olla vella, bony i forat".