Colata és aquell lloc on tornem cada any, en Montaverner, al bell mig de la Vall d'Albaida.
Però aquesta Colata virtual, aquest bloc, vol ser una visió de les coses des d'un altre punt de mira: perifèric, personal i escèptic.
Avant! Esteu convidats.

diumenge, 30 de desembre del 2007

Hola, sóc Guillem!


Encara que alguns m’endevinàveu, segur que no em coneixíeu encara.
Per això em presente, perquè els meus pares estan cansadets, i mira que jo em porte bé!
Estic amb ells des del 27 de desembre.
Ara m’entretinc menjant i dormint, però també em pose desficiós per les ditxoses rampellades de mal de ventre, que no veges com són les primeres digestionetes que faig.
M’he de fer fadrí, i fer-me un xiquet de profit, com diuen la meua germana i el meu germà que diu mon pare.
De vosaltres només vos conec per les llums i els colors, i per les vostres veus. Però m’alegre molt quan ens visiteu.
Sabeu què m’agrada? Una musiqueta que fa un xiquet que vaig sentir aquest estiu a Salzburg, des del ventre de ma mare.
Per a mi i la meua família el Nadal ha sigut un naixement de veritat. I ara comencem l’any 2.008 amb molta felicitat.
Per això vos desitgem tot el millor en l’any que ara comença.
Que sigueu molt feliços.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Que sigues benvingut, Guillem, i que faces honor al significat del teu nom, "protector decidit". Hi ha tant que aprendre per després estimar i guardar... de ben segur que la teua família, tan feliç de tindre't entre ells, t'ajudarà en la tasca de l'anar fent...

Moltes felicitats!