Colata és aquell lloc on tornem cada any, en Montaverner, al bell mig de la Vall d'Albaida.
Però aquesta Colata virtual, aquest bloc, vol ser una visió de les coses des d'un altre punt de mira: perifèric, personal i escèptic.
Avant! Esteu convidats.

dimecres, 29 de desembre del 2010

Pren, feixbuc!

Ha passat el temps, i, encara que amb la deguda precaució i amb l'imprescindible escepticisme, he caigut en el Feixbuc, conya del Facebook que escriureu la majoria.
Sorprén la facilitat amb què retrobes alguns amics i amigues que el temps i la distància havien allunyat. També la immediatesa amb què saludats, coneguts i adjacents s'assabenten que has amanegut per la plaça. Perquè d'una plaça pública estem parlant, i no de cap altra cosa.
No sé si l'invent al final de la correguda em convencerà, no sé si tindré temps per dedicar-m'hi, perquè de moment l'únic que tinc és molt poca traça amb el nadó. Entre el mur, la informació, les amistats i el perfil em teniu a la món d'entretingut.
Sospite que no em deixa posar "Montaverner" com a lloc de naixement perquè no em resigne a escriure-ho ben correctament i ja ben oficial: amb V!
Ja comencem barallant-nos amb l'amo d'aquesta f minúscula però enorme.
Hola a totes i a tots, des d'aquesta nova finestra: